OP PAD NAAR SANTIAGO

dinsdag 1 februari 2011

Eerste oefenronde

Eerste oefenronde


Eerste oefenronde
Nadat ik vanmiddag `n rondje golf gespeeld heb ( 8km )vanavond na het eten nog een klein rondje gelopen,samen met Frieda (5km). Het begin is er. Frieda heeft gelopen met die Nordic Walking stokken. Mag ik eigenlijk niet zeggen, maar het lijkt mij wat oma-achtig.  Ik vond het helemaal niks, je word er nerveus van. Zie straks in Spanje wel of ik daar een houten stok aanschaf Moet natuurlijk niet zo`n grote mond hebben want wellicht lacht ze mij straks ook weleens uit, als het wat moeilijk gaat.En dat zal wel een keer gebeuren.  Zijn nu op internet aan het  uitveugelen wat de beste en lichtste rugtas is en ook slaapzak. Je moet erg op de kilootjes letten, dus is wel erg belangrijk.Zag ergens op een camino gerelateerde site een mooie spreuk. "ALLES WAT JE THUIS LAAT IS MOOI MEEGENOMEN"' Morgenavond weer een rondje maar dan iets verder. Krijgen al behoorlijk de CAMINOkriebels. Deze week wordt bekend wanneer de definitieve datum is van ons vertrek. Moeten allebei nog goed nagaan of het kan met ons werk.
Volgende keer de definitieve datum.
Groetjes. Ed & Frieda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten