OP PAD NAAR SANTIAGO

dinsdag 6 september 2011

Verandering!

Verandering!

Geplaatst op: 2011-09-07 01:16:08
Verandering!
Het leven ziet er plotsklaps anders uit. s`Morgens niet meer bijtijds moeten opstaan om naar kantoor te gaan. Moet wel wennen. Nadeel is, ik ben een denker. Altijd en overal zijn er dingen die ik interessant vind, ga dagdromen, ideeën verzinnen om weer nieuwe uitdagingen aan te gaan. Heb mezelf voorgenomen, als dat lukt tenminste,dat uit m`n kop te krijgen. Zo kort na deze teleurstelling, geforceerd gaan zoeken heeft niet veel zin en eigenlijk neem je jezelf in het ootje.Er komen zeker leuke en nieuwe dingen op mijn pad, daar ga ik van uit. Maar je moet niet iets gaan verzinnen uitsluitend om het verzinnen.
Wandelen is een goede uitlaatklep, toch ben ik ook weer niet zo fanatiek om met windkracht 7-8 en hoosbuien de deur uit te gaan. Wel gaan we over `n tijdje naar Spanje, op zoek naar de zon die we hier zo node gemist hebben.
Je hoort ervan, of beter gezegd je leest erover. Groetjes. ED                                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten