OP PAD NAAR SANTIAGO

donderdag 9 mei 2013


Lente!!!!!!!Geplaatst op: 2013-02-23 14:49:15Lente!!!!!!!Alweer n tijdje aan het revalideren van m,n hernia operatie. In 1985 ookal eens onder het mes geweest voor hetzelfde alleen dan twee niveau,s lager in mijn rug. Moet zeggen dat het deze keer tegenvalt, opknappen gaat minder snel dan toen, maar ja ben natuurlijk ook ruim 25 jaar ouder. Ook van oefenen voor DE wandeltocht staat op een zeer laag pitje. Het is geen weer om lekker te wandelen.Alles kan, maar daar ben ik nou ook weer niet fanatiek genoeg voor. Zie enorm uit naar het voorjaar.
Doordat je dus eigenlijk weinig doet, verveel ik me zeer. Ben weer van alles aan het practiseren maar er komt niet veel uit. Winterdipje zullen we maar zeggen. Al het nieuws wat je huis komt binnen gedendert via de (social) media werkt ook niet echt positief. Het gaat niet geweldig met onze economie maar de wijze waarop de pers dit alles brengt doet vermoeden dat we aan de rand van de afgrond staan. Daar is echter geen sprake van. Wanneer nemen ze hun verantwoordelijkheid en belichtten ook de zonnige kant van het geheel, die is er zeker als je het vergelijkt met de Zuid Europeese landen.
Hoop dat er snel iets uit mijn brein rolt waar ik verder mee kan.!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten