OP PAD NAAR SANTIAGO

donderdag 9 mei 2013


Voorbij!!!Geplaatst op: 2013-01-10 16:24:10De dagen beginnen alweer te lengen. Eerst merk je dat niet maar nu zo langzamerhand gaat het toch opvallen.We zijn 2013 begonnen in de lappenmand. Tjee, wat hakt zo,n griep erin.Nu heeft heel de familie het. De een rolt er alweer door en de ander moet er nog aan beginnen.De feestdagen in ieder geval voorbij en daar treur ik niet over.Allemaal best leuk, toch als alles weer z.n normale ritme krijgt ben ik content.
Zie uit naar volgende week Dinsdag, moet me dan melden in hospitaal van Brugge. Kijken wat de neurochirurg van de hernia,s op drie plekken vindt. Kan me niet schelen wat er gebeurt als er maar wat gebeurt. Zo kan het niet langer... Je kunt zo ook niks plannen voor de eventuele wandeltocht naar Santiago vanaf de voordeur hier in Bresjes. Nu ben ik blij dat ik de voordeur haal,vanaf de woonkamer.hihi. Maar goed op naar naar betere tijden!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten